پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چگونه از اصالت علامت استاندارد کالا مطمئن شویم؟

  • کد خبر: ۱۸۸۶۴۵
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
چگونه از اصالت علامت استاندارد کالا مطمئن شویم؟
مدیر کل استاندارد خراسان رضوی گفت: با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد کالا‌ها به شماره سراسری ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توان از اصالت آن علامت اطمینان حاصل کرد.

محمد سجادی‌عطار در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: امروز صدمین سالگرد گرامیداشت روز استاندارد است و این سازمان در بازه‌های زمانی و همه اعصار حرکت روبه‌جلویی داشته و تلاش کرده بحث استانداردسازی را در همه حوزه‌ها گسترش دهد.

وی درباره نحوه بازرسی‌های این سازمان در سطح بازار چه بخش واحد‌های تولیدی و چه توزیع و اصناف تصریح کرد: در حال حاضر ۲۴۶۰مدیر کیفی در سطح واحد‌های تولیدی ما فعالیت می‌کنند که در این مدت ۴۷۶۱واحد تولیدی در استان موردبازرسی فنی ما قرار گرفته است. همچنین از واحد‌های تولیدی ۱۶۱۸۸مورد نمونه برداری برای آزمایش کیفیت‌سنجی انجام شده است.

وی افزود: در طرح طا‌ها همچنین ۷۹۶نمونه از سطح عرضه نمونه‌برداری انجام شده است و ۱۵۰مورد تذکر و اخطار علیه واحد‌های صنفی و توقیف و اعلام جرم برای ۳۵واحد صنفی انجام شده است.


به گفته مدیر استاندارد خراسان رضوی، در بحث کیفیت‌سنجی محصول زعفران ۳۷۵مورد بازرسی صورت گرفت و ۸۱مورد اخطار و اخذ تعهد و ۱۳مورد توقیف صورت گرفت.

وی افزود: ۱۰۰۶قلم کالا و خدمات در کشور مشمول استاندارد اجباری است و هم اکنون ۱۹۵۳واحد تولیدی و خدماتی در خراسان رضوی پروانه استاندارد دارند و برای ۲۷۳۲محصول و خدمت نیز پروانه استفاده از نشان استاندارد اجباری صادر شده است.

سجادی با بیان اینکه با ارسال کد ۱۰رقمی زیر علامت استاندارد کالا‌ها به شماره سراسری۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توان از اصالت آن علامت اطمینان حاصل کرد، یادآور شد: شهروندان هم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند انتقادات و پیشنهاد‌های خود را به شماره پیامک ۱۰۰۰۹۰۰۱۵۱۷ که اختصاصی خود استان است ارسال کنند و همچنین در ساعت اداری با شماره ۱۵۱۷ تماس حاصل کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->